Reklama:


Pięć sposobów, żeby Twoi klienci poczuli się wyjątkowo.

Pięć sposobów, żeby Twoi klienci poczuli się wyjątkowo.

Zastanawiasz się jak sprawić, by Twoi klienci poczuli się wyjątkowo? Zadbaj o to, by mieli pewność, że ich potrzeby są dla Ciebie naprawdę ważne. Bez względu na to jaką branżę reprezentujesz możesz podarować swym klientom coś, co na co dzień będzie przypominać im o Twojej marce.

Kalendarz książkowy

Kalendarze książkowe z logo Twojej firmy to wyjątkowo praktyczny upominek. Idealny podczas spotkań mających miejsce w październiku, maju, styczniu lub w sierpniu! Wręczony wraz z najlepszymi życzeniami na nowy rok – z pewnością wywoła pozytywne emocje. Format takiego kalendarza zależy od Ciebie. Nic nie stoi na przeszkodzie, by postawić na kilka rozwiązań i przekonać się czy klienci wolą kalendarze A5 czy B5, tygodniowe czy dzienne, z gumką czy bez. W zależności od rodzaju prowadzonej działalności możesz postawić na rozmaite style kalendarzy – począwszy od klasycznie eleganckich, aż po te z kolorowymi, optymistycznymi okładkami.

Filiżanka z logo Twojej firmy

Filiżanka z logo Twojej firmy może świetnie sprawdzić się nie tylko w charakterze prezentu. Jeśli często spotykasz się ze swymi klientami w swoim gabinecie – pomyśl o tym, by poczęstować gości kawą lub herbatą właśnie z takich filiżanek. Niech przyjemny smak i aromat kawy lub herbaty kojarzy się klientom z Twoją troską o ich komfort.

Bezpieczeństwo klienta

Karta z blokadą RFID to coraz popularniejszy upominek, który z pewnością warto wziąć pod uwagę w XXI wieku. Pozwala ona chronić przed oszustami wykorzystującymi możliwość odczytania danych, np. z kart bankowych. Wystarczy włożyć kartę z blokadą RFID do portfela, by nie musieć obawiać się „elektronicznych kieszonkowców”. Co najważniejsze, na takiej karcie może widnieć logo Twojej firmy.

Długopis lub pióro

Bez względu na postępującą technologię najważniejsze podpisy wciąż składane są własnoręcznie. Wielu z nas po prostu woli prowadzić notatki w sposób tradycyjny, dlatego ładne długopisy lub efektowne pióra można zobaczyć nie tylko na biurkach urzędników czy redaktorów, ale i przedstawicieli rozmaitych zawodów. Wykorzystaj to, by Twoja firma mogła być jeszcze bardziej widoczna i rozpoznawalna.

Zeszyty, bruliony, notesy

Decydując się na długopis lub pióro z logo Twojej firmy pomyśl również o zeszytach lub notesach. Korzystanie z nich wciąż jest bardzo popularne i wygodniejsze niż prowadzenie notatek na kartkach do drukarki. Być może warto wziąć pod uwagę ekologiczne notesy z makulatury? A może na karteczki samoprzylepne z logo Twojej firmy? Wszystko zależy od profilu Twojej działalności i Twoich klientów. W końcu nikt nie zna ich potrzeb bardziej niż Ty.

Podsumowanie

Filiżanki, karty z blokadą RFID, długopisy lub pióra, zeszyty, kalendarze książkowe z logo Twojej firmy – to przykłady upominków, które mogą towarzyszyć klientom każdego dnia. Nie tylko w domu czy w pracy, ale i podczas konferencji branżowych czy spotkań biznesowych w bardziej kameralnym gronie. Im bardziej stylowo i solidnie prezentował się będzie dany przedmiot – tym większe zainteresowanie wzbudzi umieszczone na nim logo.

Jeszcze więcej wiadomości z Chorzowa