Uniwersalne prezenty dla każdego klienta

Uniwersalne prezenty dla każdego klienta

Dobre relacje z klientami to fundament, na którym można budować pozycję silnej marki Nawet niewielkie drobiazgi są w stanie wywołać szczery uśmiech radości! Będzie to więc inwestycja, która nie narazi na zbyt duże koszty, a przyniesie wymierne korzyści.

Notesy z logo firmy

Aby podarunek odniósł zamierzony skutek, musi być dopasowany do gustu osoby, której go wręczamy. W tym przypadku kluczem do sukcesu będzie więc zainwestowanie w prezenty, które są uniwersalne. Dzięki temu docenią je ludzie w różnym wieku i o rozmaitych zainteresowaniach. Warto skupić się na produktach, które są praktyczne. Szerokie pole do popisu zagwarantują nam tutaj zwłaszcza artykuły papiernicze. Notesy reklamowe z logo firmy będą mile widziane przez większość klientów. Mogą bowiem przydać się zarówno w pracy do tworzenia ważnych zapisków i utrwalania cennych pomysłów, jak i w życiu prywatnym, gdzie posłużą do sporządzania wartościowych notatek. Sporo osób wciąż bardziej preferuje odręczne utrwalanie myśli niż robienie tego przy pomocy smartfonów.

Pomoc w organizacji czasu – plannery                        

Na podobnej zasadzie zadziała wręczony w prezencie planner. Okaże się niezastąpiony podczas organizacji codziennych obowiązków. Zazwyczaj sięga się po niego każdego dnia, co stanowi ogromną zaletę z punktu widzenia firmy. Za każdym razem klient patrzy bowiem na umieszczone na okładce logo marki, co pomaga w utrwalaniu pozytywnego jej wizerunku i ciepłych uczuć. Wzbudza również zainteresowanie u innych osób, które je widzą. Szukając pomysłu na prezent można też zdecydować się na kalendarze. Doskonale sprawdzą się zarówno te niewielkie, o bardzo prostej formie, które zmieszczą się w kieszeni i małej torebce, jak i te nieco większe.

Pendrive

Uniwersalny prezent dla klienta, który posiada funkcjonalny charakter? Pendrive! Ten niewielki nośnik informacji ułatwi cieszenie się mobilnością i bezpieczne przechowywanie ważnych danych. Przyda się studentom, uczniom, pracownikom biurowym i nie tylko. Można pójść o krok dalej i przyczepić do niego smycz reklamową, na której znajdzie się nazwa przedsiębiorstwa. To dwa podarunki w jednym!

Tradycyjny nośnik reklamy – długopis

Wybierając spośród artykułów papierniczych warto zwrócić uwagę także na długopisy o różnorodnym zastosowaniu. Z pewnością każdy klient ucieszy się, gdy otrzyma ten, który można bez problemu zmazać dzięki specjalnej gumce umieszczonej na jego obudowie. Równie ciekawym pomysłem są długopisy, które piszą na kilka rozmaitych kolorów.

Trochę słodkości dla klientów

Co zrobić, gdy tego rodzaju przedmioty nie współgrają zbyt dobrze z charakterem naszej firmy? Wtedy warto zainwestować we wręczane w prezencie słodycze. W ozdobne opakowania z logo przedsiębiorstwa można włożyć między innymi:

  • krówki,
  • cukierki pudrowe,
  • czekoladki.

To znakomite rozwiązanie, gdyż właściwie każdy z nas lubi od czasu do czasu pozwolić sobie na słodką przekąskę. Dodane do zamówienia będą stanowiły miły akcent.

Jeszcze więcej wiadomości z Chorzowa