Prezydent Miasta Chorzów ogłasza nabór wniosków na realizację programu „Mieszkanie dla Seniora”. Nabór wniosków prowadzony będzie od 18 października do 5 listopada.
Wnioski wraz z wymaganymi załącznikami dostępne są do pobrania ze strony internetowej Urzędu Miasta Chorzów lub w formie papierowej w holu ratusza. Informacji na temat naboru udziela Wydział Zasobów Komunalnych Urzędu Miasta Chorzów pod numerem telefonu 32-416-5000 wew. 5306 lub wew. 5307.
Dokumenty można składać w formie papierowej w siedzibie Urzędu Miasta Chorzów w godzinach pracy urzędu (Kancelaria Ogólna pok. 2), przesłać pocztą tradycyjną, za pośrednictwem platformy ePUAP lub zeskanowane dokumenty wysłać na adres poczty elektronicznej zl@chorzow.eu. W przypadku składania ww. dokumentów w siedzibie Urzędu Miasta bądź przesłania ich pocztą, należy umieścić je w zamkniętej kopercie z adnotacją „Mieszkanie dla Seniora – data, godzina złożenia wniosku”. Osobiste złożenie wniosku (lub przez pełnomocnika) w Wydziale Zasobów Komunalnych Urzędu Miasta Chorzów może nastąpić wyłącznie po wcześniejszym telefonicznym umówieniu terminu wizyty w Urzędzie Miasta. Termin wizyty można ustalić dzwoniąc pod numer telefonu 32-416-5000 wew. 5306 lub wew. 5307.