Znamy już wszystkie szczegóły odnośnie nabycia węgla przez gospodarstwa domowe. Miasto przedstawiło procedurę zakupu opału.
Miasto Chorzów złożyło już zapotrzebowanie na węgiel. Jedno gospodarstwo domowe będzie uprawnione do zakupu po preferencyjnej cenie 1,5 tony węgla do 31 grudnia 2022 r. oraz kolejnej 1,5 tony od 1 stycznia 2023 r. Węgiel będzie można nabyć w cenie 2 tys. zł brutto za tonę.
Jak złożyć wniosek?
Wnioski o zakup preferencyjny paliwa stałego będą przyjmowane od 14 listopada w siedzibie ZK PGM przy ul. Bałtyckiej 8 oraz we wszystkich Biurach Obsługi Mieszkańców. Informacje na temat rejonów i przyporządkowanych do nich ulic są dostępne TUTAJ.
W chwili złożenia wniosek zostanie opatrzony odrębnym, indywidualnym numerem. Informacja o numerze wniosku wraz z datą i miejscem złożenia oraz informacją o dedykowanym numerze telefonu do kontaktu i adresie email zostanie zwrotnie przekazana składającemu wniosek.
Dotyczy to również wniosków składanych drogą elektroniczną (E-PUAP).
Listy zawierające numery pozytywnie zweryfikowanych wniosków będą sukcesywnie zamieszczane na stronie internetowej ZK PGM stronie BIP i Facebook ZK PGM oraz wywieszane na tablicach ogłoszeń w BOM-ach oraz w siedzibie przy ul. Bałtyckiej 8.
Wnioskodawcy są zobowiązani do samodzielnego śledzenia ww. źródeł w celu uzyskania informacji o sposobie rozpatrzenia wniosku. Pozytywna weryfikacja wniosku uprawnia do dokonania zakupu wskazanej ilości paliwa stałego.
Wniosek można pobrać tutaj: Wniosek o zakup węgla
Telefon węglowy UM Chorzów
Informacje na temat zakupu węgla można uzyskać dzwoniąc na numer: 507 723 606.
Godziny działania infolinii:
- poniedziałek, wtorek, środa od godziny 8:00-15:00
- czwartek od godziny 8:00-17:00
- piątek od godziny 8:00-13:00
Numer telefonu utworzony na potrzeby obsługi wniosków: 32 757 15 52 (obsługa na Bałtyckiej 8).
Adres e-mail do obsługi zapytań o wnioski to: paliwo@pgm-chorzow.eu (obsługa na Bałtyckiej 8). Czynne w godzinach pracy ZK PGM.
Wnioski dostarczone przez ePUAP będą pobierane w Dziale Obsługi Administracyjnej na Bałtyckiej 8, a następnie przesyłane do właściwego rejonu obsługi zgodnie z rejonizacją ulic. Informacja o nadaniu numeru wniosku będzie przekazywana przez właściwy rejon na podany przez klienta (we wniosku) nr telefonu lub e-mail.
Źródło: UM Chorzów