Awaria ŚKUP: Bilety długookresowe ZTM dostępne w aplikacji mPay

Awaria ŚKUP: Bilety długookresowe ZTM dostępne w aplikacji mPay

Od jutra w aplikacji mobilnej mPay możliwy będzie zakup biletów długookresowych na komunikację miejską ZTM.

Na czas awarii systemu ŚKUP Zarząd Transportu Metropolitalnego zdecydował o natychmiastowym uruchomieniu w Punktach Obsługi Pasażera sprzedaży tymczasowych, papierowych biletów miesięcznych oraz o umożliwieniu zakupu biletów miesięcznych poprzez wykonanie przelewu. Szczegółowe informacje dotyczące tych rozwiązań opisane zostały na stronie internetowej organizatora transportu.

Zaraz po zaistnieniu awarii, ZTM przystąpił również do rozmów z operatorami aplikacji mobilnych. Konsultowane było wspólne uruchomienie sprzedaży wszystkich biletów długookresowych. Ustalenia z operatorem aplikacji mPay, a przede wszystkim dostosowanie systemów informatycznych, zakończyły się pozytywnie. Oznacza to, że od jutra pasażerowie ZTM będą mogli przy użyciu telefonów komórkowych kupować wszystkie bilety długookresowe – są to bilety tygodniowe („Sieć 7”), miesięczne („Miasto 30”, „2 Miasta 30”, „Sieć 30” i „Sieć 30 Okaziciel”), kwartalne („Miasto 90”, „2 Miasta 90”, „Sieć 90”) oraz półroczne („Sieć 180”). W aplikacji, w puli nowo dostępnych biletów, znajdą się zarówno wersje normalne, jak i ulgowe. Aplikacja mPay jest bezpłatna i można ją pobrać z App Store, Google Play i AppGallery.

Porozumienie ZTM z operatorem aplikacji mPay w zakresie tymczasowej sprzedaży biletów długookresowych ma obowiązywać co najmniej do czasu zakończenia awarii.

Szczegółowe informacje dotyczące wdrożonych na czas awarii systemu ŚKUP rozwiązań, m.in. w zakresie sprzedaży i kasowania biletów, dostępne są na stronie internetowej ZTM. Organizator komunikacji miejskiej przeprasza za wszystkie niedogodności i prosi pasażerów o wyrozumiałość.

Źródło: Informacja prasowa

Jeszcze więcej wiadomości z Chorzowa

Reklama:

Najnowsze wiadomości