Kolejne zmiany w funkcjonowaniu Urzędu Miasta

Kolejne zmiany w funkcjonowaniu Urzędu Miasta
Urząd Miasta.Fot.: M. Banduch

W związku z postępującą pandemią koronawirusa, z myślą o bezpieczeństwie mieszkańców i pracowników, od poniedziałku 30 marca Wydział Spraw Obywatelskich oraz Kancelaria Główna (hol) zaprzestają bezpośredniej obsługi mieszkańców.

Podobnie jak inne wydziały od teraz obsługują mieszkańców drogą elektroniczną i telefoniczną. Dokumenty w formie papierowej mieszkańcy będą mogli wrzucać do urny wystawionej w wiatrołapie przy wejściu głównym. Osoby nie będące pracownikami UM nie będą miały możliwości wchodzenia do budynku. Urząd Stanu Cywilnego pracuje jak dotychczas.

Numery telefonów do poszczególnych wydziałów Urzędu Miasta dostępne są w tym miejscu.

– Dziękujemy za wyrozumiałość. Za niedogodności przepraszamy i przypominamy – jeśli możesz #zostańwdomu – informuje Urząd Miasta

Jeszcze więcej wiadomości z Chorzowa