Od środy 22 kwietnia przywrócona zostanie bezpośrednia obsługa mieszkańców w kilku wydziałach chorzowskiego ratusza. Wciąż jednak będą pewne ograniczenia.
Obsługa bezpośrednia zostanie wznowiona w następujących wydziałach: Spraw Obywatelskich (Referat Komunikacji, Referat Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych), Architektury, Budownictwa i Gospodarki Przestrzennej, Zasobów Komunalnych, Podatków i Opłat Lokalnych, Usług Komunalnych i Ekologii. Urząd Stanu Cywilnego działa nieprzerwanie.
Dla bezpieczeństwach pracowników urzędu oraz mieszkańców wprowadzone zostały zasady ograniczonego poruszania się po urzędzie. Sprawy związane z rejestracją pojazdów i prawami jazdy załatwiane będą wyłącznie w Pawilonie C pod estakadą. Kwestie związane z dowodami osobistymi i ewidencją ludności załatwiane będą w budynku Urzędu Miasta w pokojach nr 7, 9 i 11. Ta część parteru budynku będzie odizolowana od reszty gmachu – mieszkańcy będą wchodzić od ulicy Jagiellońskiej.
Sprawy związane z czterema pozostałymi wydziałami załatwiane będą wyłącznie na parterze, w holu głównym, gdzie powstały cztery stanowiska do bezpiecznej obsługi mieszkańców, wyposażone w przegrody, zapewniające odpowiednie odległości między stronami.
Mieszkańcy przed wizytą w Urzędzie Miasta zobowiązani są umówić się telefonicznie na konkretny dzień i konkretną godzinę dzwoniąc na numery.
Referat Komunikacji – dowody rejestracyjne, prawa jazdy | 32 4165132 |
Referat Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych | 32 4165010 |
Wydział Architektury, Budownictwa i Gospodarki Przestrzennej | 32 4165334 |
Wydział Zasobów Komunalnych | 32 4165121 |
Wydział Podatków i Opłat Lokalnych | 32 4165027 |
Wydział Usług Komunalnych i Ekologii – sprawy ochrony środowiska i gospodarki komunalnej | 32 4165413 |
Wydział Usług Komunalnych i Ekologii – Referat Gospodarki Odpadami | 32 4165028 |
Urząd Stanu Cywilnego | 32 2412749 |
Składanie dokumentów do urzędu, jak do tej pory, będzie to realizowane poprzez wrzucenie ich do urny stojącej w przedsionku urzędu. Pozostałe wydziały Urzędu Miasta obsługują strony jak dotychczas, czyli telefonicznie i za pośrednictwem elektronicznych narzędzi (mail, sekap, epuap).
Wydział Budżetu i Analiz | 32 4165108 |
Wydział Działalności Gospodarczej | 32 4165015 |
Wydział Edukacji | 32 4165402 |
Wydział Egzekucji i Windykacji | 32 4165134 |
Wydział Geodezji | 32 4165431 |
Wydział Informatyki | 32 4165304 |
Wydział Inwestycji Komunalnych | 32 4165438 |
Wydział Księgowości | 32 4165105 |
Wydział Kultury, Sportu i Turystyki | 32 4165313 |
Wydział Obsługi Technicznej | 32 4165328 |
Wydział Organizacyjny i Kadr | 32 4165307 |
Wydział Polityki Społecznej | 32 4165226 |
Wydział Promocji i Komunikacji Społecznej | 32 4165220 |
Wydział Rozwoju i Funduszy Zewnętrznych | 32 4165627 |
Wydział Zarządzania Kryzysowego i Ochrony Ludności | 32 4165987 |
Wydział Zarządzania Nieruchomościami | 32 4165425 |
Wydział Zasobów Komunalnych | 32 4165121 |
Wydział Zdrowia | 32 4165238 |
Kancelaria Rady Miasta | 32 4165205 |
Straż Miejska tel. Alarmowy 986 | 32 2416145 |
Biuro Audytu i Kontroli tel. wew. 235 | 32 4165000 |
Biuro Inspektora Ochrony Danych Osobowych | 695561215 |
Biuro Miejskiego Konserwatora Zabytków | 32 4165415 |
Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów | 32 4165420 |
Biuro Zamówień Publicznych | 32 4165237 |