Ruch ma nowego sponsora strategicznego. Umowa na trzy lata

Ruch ma nowego sponsora strategicznego. Umowa na trzy lata
Paweł Rabantek (chief marketing officer w STS) oraz Seweryn Siemianowski (prezes Ruchu) zaprezentowali nowe koszulek NiebieskichFot. ksruch.com

Największy bukmacher w Polsce STS został sponsorem strategicznym Ruchu Chorzów. Firma współpracowała już z „Niebieskimi” w latach 2016-17. Nowy kontrakt został zawarty do końca sezonu 2026/27.

30 czerwca 2024 r. Ruch Chorzów zakończył współpracę z firmą Betclic, która w ubiegłym sezonie była sponsorem strategicznym klubu. W środę, 10 lipca, czternastokrotni mistrzowie Polski pochwalili się zawarciem nowej umowy. Sponsorem strategicznym został inny bukmacher – STS, największy gracz na rynku w Polsce.

Kontrakt będzie obowiązywał do końca sezonu 2026/2027 z możliwością przedłużenia na kolejne lata. Jest to kolejna z umów, którą podpisali STS i Ruch. Wcześniej obie marki współpracowały w latach 2016-2017.

– STS i Ruch – dwie wielkie marki – znów grają w jednej drużynie. Nawiązanie tak istotnej współpracy to w dużej mierze zasługa naszych kibiców, którzy dzięki grze na Stadionie Śląskim wreszcie mogli pokazać swój olbrzymi potencjał, będąc jedną z największych publiczności w Polsce. STS to lider w swojej branży, a my mamy ambicje, by w krajowej elicie ponownie się znaleźć – podkreślił prezes „Niebieskich” Seweryn Siemianowski.

Logo STS znajdzie się na froncie koszulek Ruchu, a także m.in. na bandach LED, ściankach sponsorskich i innych elementach ekspozycyjnych Stadionu Śląskiego. Bukmacher planuje także akcje specjalne dla kibiców.

– Cieszymy się, że jeden z najbardziej utytułowanych klubów w Polsce ponownie dołącza do grona sponsorowanych przez STS podmiotów. Jedna z najwyższych frekwencji w lidze i ogromne zaangażowanie fanów pokazują potencjał, który jest w Ruchu Chorzów. Dołożymy wszelkich starań, żeby nasza współpraca przyniosła dużo korzyści obu stronom kontraktu. Skorzystają z niej również kibice, dla których przygotujemy atrakcyjne i dedykowane oferty, jak i aktywacje, których beneficjentem będzie sam klub. A zaczniemy już podczas pierwszego meczu domowego w nowym sezonie – mówił Paweł Rabantek, chief marketing officer w STS.  

Pierwsza wspomniana akcja dla kibiców, pod hasłem „Dorzuć misie”, odbędzie się już 28 lipca, podczas pierwszego domowego meczu Ruchu w Betclic 1. Lidze – ze Zniczem Pruszków. Polega ona na przyniesieniu przez kibiców maskotek, które wyznaczonym przez organizatorów czasie są rzucane na murawę stadionu.

W trakcie 9 wcześniejszych odsłon wydarzenia (m.in. na czerwcowym meczu reprezentacji Polski z Turcją) zebrano blisko 300 tys. maskotek, a STS przekazał 818 tys. zł dla potrzebujących i fundacji. W chorzowskiej edycji dochód trafi do Centrum Szkolenia Ruchu Chorzów.

Przypomnijmy, że Ruch Chorzów rozegra pierwsze spotkanie w Betclic 1. Lidze 19 lipca, na wyjeździe z Odrą Opole (godz. 20.30).

Jeszcze więcej wiadomości z Chorzowa