Betclic został nowym Sponsorem Strategicznym Ruchu Chorzów. Umowa obowiązywać będzie przez co najmniej dwa lata.
Dziś do Niebieskiej rodziny, w roli Sponsora Strategicznego, dołącza Betclic. Logotyp czołowej marki bukmacherskiej w Polsce zajmie miejsce w centralnej części frontu koszulki meczowej Ruchu oraz na strojach treningowych.
Branding nowego Sponsora pojawi się również m.in. strojach treningowych, na stadionie podczas meczów domowych, w oficjalnych materiałach drukowanych, a także na stronie internetowej Klubu, grafikach publikowanych w mediach społecznościowych czy w materiałach tworzonych przez telewizję Ruch TV. W przyszłości logo Betclic znajdzie się także na autokarze drużyny.
– Jesteśmy niezwykle szczęśliwi, że możemy wesprzeć rozwój jednego z najlepszych klubów piłkarskich w historii Polski jako Sponsor Strategiczny. Widzimy w działaniach naszej marki oraz Ruchu Chorzów wiele punktów wspólnych. Kilka lat temu klub znalazł się na krawędzi, ale zamiast zaczynać „od zera”, tak jak wiele organizacji sportowych w Polsce, wybrał swój kurs i wyszedł z problemów obronną ręką dzięki ciężkiej pracy i ogromnemu wsparciu fanów. To właśnie społeczność kibiców, która w ostatnich latach wielokrotnie pokazywała swoją siłę, jest największą wartością Ruchu. Dlatego też nasza współpraca będzie polegać nie tylko na wsparciu finansowym działalności klubu, ale także na aktywacji jego kibiców i dostarczaniu im jeszcze większej liczby ciekawych treści na temat drużyny, w tym także poprzez kanały internetowe marki Betclic – powiedział Bartłomiej Płoskonka, Country Manager Betclic Polska.
Umowa sponsoringowa oparta została o trzy źródła finansowania. Oprócz stałej kwoty i premii za wyniki sportowe, Ruch Chorzów otrzymywać będzie wynagrodzenie w ramach współpracy afiliacyjnej. Każdy nowy gracz w Betclic, który zarejestruje konto z kodem „RUCH”, wpłaci pierwszy depozyt w wysokości 100 PLN i zagra za tę kwotę, gwarantuje klubowi wsparcie finansowe tej samej wysokości na wybrany razem z klubem cel. Wśród celów znajdą się m.in. dofinansowanie do wyjazdu kibiców na wybrany mecz wyjazdowy czy oprawy derbów, stworzenie muralu w centrum Chorzowa, digitalizacja i udostępnienie archiwów klubowych z lat przedwojennych czy nowa platforma e-commerce klubu. To dopiero pierwsze cele ujawnione przez Betclic i Ruch – informacje o kolejnych będą prezentowane na bieżąco. Ponadto marka przygotowała budżet marketingowy na akcje aktywacyjne dla kibiców.
Fani „Niebieskich” mogą spodziewać się również jeszcze większej liczby interesujących treści na temat drużyny dzięki współpracy Betclic z Ruch TV. Na kanale YouTube bukmachera publikowane będą filmy przygotowywane przez klubową telewizję.
W ofercie Betclic kibice mogą już znaleźć nową, rozbudowaną ofertę na zakłady związane z Ruchem.
Z okazji rozpoczęcia współpracy powstał film promocyjny, w którym w rolę lektora wciela się aktor Michał Żurawski – wieloletni kibic „Niebieskich”. To pierwszy efekt ścisłej kooperacji marki z klubem. Za produkcję odpowiada „ASCETO” – lider klubowej telewizji Ruch TV. Bohaterem materiału jest Tomasz Foszmańczyk – kapitan „Niebieskich”, który przeszedł z drużyną drogę od 3. ligi do PKO BP Ekstraklasy.