Chociaż do Świąt Bożego Narodzenia zostało jeszcze sporo czasu to już teraz swoje kandydatury mogą zgłaszać wystawcy na tegoroczny chorzowski jarmark.
Zgodnie z tradycją czeka nas kolejna edycja Chorzowskiego Jarmarku Bożonarodzeniowego. Tegoroczne wydarzenie odbędzie się w dniach 9-18 grudnia na rynku. Miasto ogłosiło nabór dla wystawców, którzy chcieliby zająć jedno ze stoisk. Magistrat opublikował szczegóły regulamin, w którym wszyscy zainteresowani znajdą niezbędne informacje – TUTAJ.
Przede wszystkim potencjalny wystawca musi wypełnić dostępną do pobrania kartę zgłoszeniową – TUTAJ, zeskanować, a następnie wysłać na adres e-mail: jarmark@chorzow.eu. Zgłoszenie musi zawierać także fotografię asortymentu, który będzie eksponowany podczas jarmarku. Koszt wynajęcia domku wynosi 400 zł brutto (za 10 dni). Jest także możliwość wynajęcia domku na 5 dni (nie krócej) – koszt 200 zł brutto.
Zgłoszenia przyjmowane są od 30 sierpnia do 30 września br.